Thursday, November 15, 2007

BSP dah okay

Yeay, finally I dah boleh nak balik. Punya la happy! Okay, bsp hari Isnin ni RM930k. Tinggal lagi RM100k nak cari. Tadi received email, one client dah tt RM70k to our account. Hopefully petang besok dah clear. So can use Monday morning to do RENTAS transaction. Lagi RM30k tadi one of my sales person cakap client dia transfer besok, do my problem is settle! Yeay! Just need to make sure all these transaction go through. If not, aku kena suruh big boss advance dulu la. Nanti duit clear bayar la dia balik.

Pas ni nak balik, nak mandi, nak sambung kemas apa yang patut. Nanti after next weekend or whenever the new house is clear, I need to hantar barang sikit-sikit after office hour. Then need to select one weekend and angkat all my furniture. For a single lady, I do have a lot of things! Hmm.... My pinggan mangkuk, my periuk belanga, all the complete set to cater 100 people anytime. Ni pengaruh mama la ni. Dah biasa kut. Tapi sejak duduk apartment ni kurang rajin la buat makan-makan. I think because of small space kut. Ni nak pindah rumah 2 tingkat setengah ni tak tau la macam mana. Rajin ka kemas nanti? Hmmm..... Dulu, I minah clean freak!!! But now I minah malas kemas rumah. Huh, aida........ you turned into a worst lady!

Okay, nak balik. Weekend ni I nak shopping! Nak beli kasut baru. And some other stuff too for the new house. Tapi cannot over spend. Last week dah sakan shopping untuk rumah baru. Now I need to beli langsir!

I will not continue my ngomel about aborting English language for Maths and Science. I dah habis sakan give all my thoughts to my other blogsites. Penat la nak type 2 kali. Nak cut & copy paste pun aku malas! Hehehe.

Until tomorrow....

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home