Wednesday, August 16, 2006

KARAOKE

Last nite we had a farewell dinner for my cousin shah. He is going back to Japan this Friday. Myself, kaklong shila, amy, amily, aizat, my brother azril and his girlfriend ema went Karaoke kat Red Box at Sogo. We had dinner then and continued with melalak. Semua orang nyanyi. Even Amy yang malu-malu pun had few songs on her own. I was surprised to hear adik sang his song last night. I never knew this little brother of mine can sing! I mean usually he sang like half or quarter song saja. Tapi malam tadi nyanyi macam-macam lagu. (Ayah Nurin : Sorry la tak ajak ayong. We figured you tak boleh join due to location and short notice. I know your suara sedap, hehehehe. Adik new gf ok. Nanti tengok la yg ni lama mana pulak!)

Today I will start my 3 session gym. New instructor. Tak tau la mamat ni strict macam mana. Hopefully boleh survive. And boleh kurus lagi by the time raya comes. Lagi 7 days to my birthday, I'm getting older! I know I dah send semua yg sepatut nya my wish list, but the most important wish right now is for me to live long! To be married and have children of my own and grow old happily. Life can be short. So from now onwards I nak cherish my everyday life sebaik mungkin. Tapi to Ayahnurin & Ibuhariz : Kalau korang nak bagi present, beli kan vacuum cleaner boleh tak? Need one for the house. Boleh la..... tong-tong with ma, ba, kteh and adik. Hehehehehe.

Last weekend best! Friday night pegi shopping with Amy kat KLCC. Semua yg nak beli, dapat beli, tinggal kasut tak jumpa. Takpe, can wait!. Saturday afternoon I pampered myself with facial, pedicure, manicure. Penat tahan sakit buat threading kat muka, ada orang tu boleh buat dek ja. Tak complement apa pun, memang la blur! Malam I pegi birthday party my chairman. His 65th birthday. Ada band lagi. Orang tua tu memang happy sangat. The whole office got angpow on Monday! After his party, I went to Port Klang. Layan Hanizah mengidam nak makan seafood. Sunday I spent time at nenek house in Gombak. Nenek jatuh, bengkak & lebam teruk. Dia degil tak nak pegi check doctor. Ramai yang datang. Semua aunties, uncles, cousins and the cicit generation pun ramai. Lepak sampai petang baru I keluar. Malam pegi OneUtama. Carik kasut, takde. Hariz & Nurin ada kat Ikano, tapi tak jumpa diorang.

Aiyak, I have to stop, ada lagi nak story, tapi later. Ada apa hal depan office tu kena turun tengok. Client macam buat bising ja tu. Ta.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home