Saturday, July 29, 2006

BARU BAIK DEMAM

Finally demam dah baik. Lega sikit rasa. Cuma sometimes batuk kering ni nak jadi, or hidung tersumbat siket kalau aircond office ni sejuk sangat. But I should be okay. Petang karang ada gym session, I have to do my fitness assessment. Macam fail saja ni sebab coughing since morning. Hopefully lepas la.

Mama & Babah are in Singapore now. They arrived KL late night on Thursday and tido rumah opah. Yesterday early morning they left with my other aunties & cousins to Singapore. Ada wedding sedara belah babah. I opt not to follow for many reasons : malas nak waste my cuti, malas nak belanja habiskan duit, malas nak kena jawab kenapa tak kawin lagi, malas nak jadi driver ma & ba. But Ma did not let me off the hook. Dia tinggal kan list for me to buy and deliver to her friends & sisters. So petang ni and besok I kena jadi minah delivery la. As usual mama bawak segala ikan masin, ikan kering, ikan bilis favourite semua orang. Aiyak, byk plak tu. Dia dah order kat opah & aunty dah to buat sambal ikan bilis favourite dia tu, nak bawak balik SP. I have to go to ikea, and KLCC perhaps to get some things that she has ordered. Kena la redah ribuan umat yang tengah gila shopping tu. Ish - ish. They will arrive tomorrow night, tak tahu la pukul berapa as dia nak singgah Muar katanya. (hmm... sape ada kat Muar yang dia nak jumpa plak tu????) Then Monday morning will balik SP. So chances of me meeting my parents : 0%!!! Hehehehe, lepas lagi leter dari mama. Kalau dia nak balik my house tengah malam besok, siap la kena leter rumah tak kemas. (Well, rumah kemas actually, but not up to her standard la! Hmmm....) Tengok la macam mana nanti.

July is ending, my favourite month is coming : AUGUST. To those yang tak tau, or dah lupa, August is my favourite month sebab my birthday coming soon. Am going to be 31 (aiyak!!! very tua la) on 22nd August 2006. So should be no reason korang yang selalu baca blog ni lupakan my birthday la!

Okay la, nak balik. Hari ni masuk office. Banyak benda kena settle.

To ayahnurin : jangan la trauma ibuhariz takde!!! Hehehehehehe.

Take care everyone, and have a great weekend!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home