Tuesday, February 26, 2008

Who Moved My Cheese?

Tadi lunch bercita-cita nak makan roti bakar with my soft cheese yang mahal tu. Alih-alih bukak fridge tengok kotak cheese dah hilang!!!!!

Whua..........................

Sape lah yang jahat amik my cheese tu? Nak rasa ke, mintak la, bukan I tak bagi. Selalu pun my food I makan, pas tu balance korang gak yang habis kan, I always share, siap offer lagi kat semua orang. Every month aku masak sedap2 bagi korang makan, jgn la ambik kesempatan makan my very expensive cheese!!!

Tensen! Tensen! Tensen!

:(

So, I had roti bakar with kaya only for lunch.

Note to SG : I am serious about putting CCTV in the office fridge!!! Hari tu my yummy expensive jam & milk pun ada orang kebas!!!!

Labels:

4 Comments:

Blogger tulip said...

hehehe... next time don't put expensive cheese in fridge lah.. i think cheese can tahan room temp. besides ur room surely has aircond kan?

or maybe u shud write a short note on your stuff.. (don't eat me please) hehehhe

Wed Feb 27, 12:57:00 AM GMT+8  
Anonymous Anonymous said...

kesian-kesian.

:)

ab

Wed Feb 27, 10:24:00 AM GMT+8  
Blogger east43street said...

Kedekutnya.....

Thu Feb 28, 08:08:00 AM GMT+8  
Blogger Channel 11.5 said...

hehehehehe.

I dah put the new cheese. Amik stock kat rumah. And bubuh note :

"Sape nak, sila mintak, jgn curi, nanti sakit perut, I dah jampi!!!"

Thu Feb 28, 09:22:00 AM GMT+8  

Post a Comment

<< Home