Saturday, October 06, 2007

PINDAH OFFICE?

Baru kuar meeting kat opis ni. Boss suggested kitorang move!

Move? Dia crazy ka apa? Banyak belanja la. Baru ja 2-3 bulan ni aku kerja bagus bawak duit masuk make sure semua benda kena bayar boleh bayar, aku make sure hutang-hutang lama semua aku collect, dia nak belanja sakan pindah office? Bukan dia masuk office hari-hari pun! Aiyak!!!!

Tau la tempat ni bising, tempat ni tak lah class sangat macam certain travel agent lain, tapi to me praktikal is much more better. And we are in ground floor! Itu sudah banyak fengsui bagus, banyak walk-in. Walk-in sales ni la yang banyak help cycle my cashflow.

Nak pindah pun bangunan depan office tu ja. Tapi tingkat berapa entah. Ye la, turun parking senang, office baru, space besar sket. Tapi berbaloi ka? Our new projects tak memerlukan space besar. We can have current staff, pay them extra because they can do the job, ambil sorang junior assistant, ada banyak space nak letak meja even if we take 4 more new staff. Can take my table downstairs and I'll be glad to move to 2nd floor. That accounts room is damn big, tapi sorang ja dalam tu.

Ni my sales people la pepandai bukak mulut. Chet!!!! But chairman is seriously considering it. Hmmm... I can't say much, company dia, bukan company aku or company bapak aku.

Hmmm.... :(

0 Comments:

Post a Comment

<< Home