Wednesday, September 19, 2007

Hmmm... hari ni dapat berita sungguh tak best.

I tau la ramai yang baca blog ni. My family, my friends, my siblings, my aunties & uncles, my cousins, my dad, my enemies, friends of my friends, enemy of my friends, family of my friends, my boyfriend's boss, people that I tak kenal, or whoever yang ada link my blog and their readers click and read. Korang dapat entertainment drama minggu ini free kan from my blog? kan? kan? kan?

Baca je la, tak yah la jadikan blog ni sebagai penentuan kehidupan saya. Apa jadi to me bukan korang yang nak tanggung hidup saya. Selama ni susah-senang, happy-sedih, gemuk-kurus (eh, tak pernah kurus!!), cantik-hodoh, kaya-miskin, drama-bored, ini life saya. Kalau rasa pity kan diri ini, rasa ja la, tak yah la nak gossip kepoh satu dunia. Kalau rasa nak tumpang bahagia, tak yah la leter macam mana I should lead my life. You can advise me, but it is my life, I yang ambil my own decision and I am responsible of my ownself.

Ye, saya senang dibuli, saya senang mengalah, saya ni cembeng, cepat nangis. Tapi korang tak tau, kelemahan tu la kekuatan saya.

So, jangan under estimate kelemahan/crybaby/kesabaran saya. Nasib baik bulan puasa, kena banyak2 sabar ni. Tak marah, sebak ja siket, sedih sebab ramai jugak yang dengki with me. I am just an ordinary girl who is not preety trying to have her own happy life. And am very happy with it at the moment.

To those who have backed me up all this while, if I lupa nak cakap thank you, well, thanks a lot for sharing your thoughts & for having some space in your thoughts and in your heart for me. I appreciate that.

Take care people.

p/s: Sure ni ramai tanya awat la minah ni drama hari ni kan? Hahahahaha. Tanya ja la personally, I will share you my story, but not in this blog!

1 Comments:

Blogger Rimaugirl Wahir Jaafar said...

Sabar je Aida...anggapla itu dugaan di Bulan Ramadhan yang Mulia ni..

Wed Sep 19, 04:08:00 PM GMT+8  

Post a Comment

<< Home