Wednesday, January 10, 2007

NAK PEGI CUTI

Yeay, besok pagi am off to Bangkok for 4 days with my friends!

Main thing to do there? SHOPPING!!!! And enjoy myself before kerja kuat lagi tahun ni.

Will be meeting Dimas kat bangkok nanti.

Boss dah bagi extra money for my trip besides the bonus yang dah dapat, ni yang buat susah nak berhenti ni, hehehehehe.

I have been very busy with work for the pass 3 weeks. Was spending the weekend in office too. Banyak pulak problem arise naik new year ni. Nanti balik cuti I will update (all, xmas, raya haji, new year, work, gossip, semua la!). Korang ni tak baca blog aku takde entertainment la tu!. Nanti bila dah balik, dah reda semua kerja, I will update ok. Ni pun baru habis meeting with boss, discuss pasal planning for the year, income projection, bla.. bla... bla... Ada ke both my MD & Chairman dah set wedding date siap-siap untuk myself? Definately not March or September. Must be during the low season. Hmm......

Okay la, topic tu, later okay. Now nak balik, jumpa darling for dinner, need to get some barang for Dimas, then balik pack & kemas rumah before I go. Rumah is so untidy!!!!!

Take care everyone, semoga tahun ini lebih bermakna & productive!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home