Friday, November 10, 2006

Feeling very low this morning. Otak serabut gila. But life must go on and kerja mesti focus and siapkan, if not I yang kena jawab kat big boss. Nanti bila semua dah stable, dah ada mood balik, will give all the juicy details about my life and places I've been to, exciting things I've done for the past 2 months.

At this very moment, I really-really-really-really wish to have my father with me! Here in KL, I mean. Jauhnya babah tu upnorth. Tahun depan tak pindah balik KL jugak, tak tau la nak cakap apa dah kat orang tua sorang tu.

Take care everyone!

4 Comments:

Blogger Rimaugirl Wahir Jaafar said...

Relax la Aida...be tough...I want Aida yang dulu, tough dalam hadapi semua masalah including love!
BTW, bila nak mai sini?

Sat Nov 11, 09:21:00 AM GMT+8  
Blogger Channel 11.5 said...

wahir, my love life takdak kena mengena la! hehehe. bila masa Aida tough? selalu crybaby ja! harap badan aja besar, hehehehe. don't wori, I dah ok! itu melaka trip patut this weekend, tp I tak pegi sbb my friends semua byk hal, so, will go the other kenduri here in KL. bsok I pegi melaka, tp tak singgah, ada meeting, day trip aja.

Mon Nov 13, 12:37:00 PM GMT+8  
Blogger wahi said...

Salam

Aida, how have you been? Seen some of your and your friends blogs. Good reading all round. Guess you guys made it good.

Mon Nov 13, 11:51:00 PM GMT+8  
Blogger Nazrah Leopolis said...

hahaha...made good we really did huh Aida?

...in the expansion of the girth, i dare say!

kalau lain tak maju, perut maju ke hadapan dan part lain ke tepi pun kemajuan jugak kan...asal bahagia.

ni nak kena behave ka apa, cikgu dok mai sini ni?

Tue Nov 14, 08:53:00 PM GMT+8  

Post a Comment

<< Home