Wednesday, March 15, 2006

F1 2006 DAH START

Sempat tengok last 6 laps saja last Sunday. Itu pun sebab singgah rumah Amy. Kalau balik terus memang la tak dapat tengok apa. Then tengok the highlights during the race after that, kira cover semua la tu. When I first got to know apa itu Formula One, I was like : hello, ini tarak keja ka bawak keta pusing-pusing the same lap laju-laju. apa la.... BUT after I had my first experience F1 kat Sepang many years ago with Sarah & Fathil, terus hooked sampai sekarang. I think I like best time year 2000 & 2003 (Minah : Ingat tak that very-very long weekend??? Hehehehehehe)

This year I nak tengok Rosburg & Webber from Williams, then Kimi la - tengok apa lagi miracle dia nak buat (last weekend dr last naik podium tu). Last year's was very interesting as finally someone else than M.Schumacher won the GP title. Still long way to go, baru first race kat Bahrain, banyak lagi race nak compete. This weekend kat Sepang, sure pack nanti. Last year pergi punya la awal, tapi still stuck dalam jam.

To those who are going, leave early. Bring lots of water, drinks lots of water there - you need to prepare lots of money too for water, very expensive. Bring newspaper if you're seating at C2 + umbrella for C1. The Ks and Grandstands tak payah lah. But I rather duduk C2, duduk grandstand, bayar mahal-mahal kena berdiri jugak (I ni komplen lebih, every year pergi ticket free, hahahahaha). Wear something comfy & light as it will be very very hot on race day. If you get free tickets, do spend the RM50.00 for parking. Public transport so not efficient.

Okay la, mau pulang.

2 Comments:

Blogger yus said...

F1 fans too? Boleh la join my hubby..kul 1 pagi pun sanggup tunggu dpn tv. By the way this is my blog http://yusriza.blogspot.com

Fri Mar 17, 08:50:00 AM GMT+8  
Blogger Channel 11.5 said...

Dah tgk. comel-comel anak you. Bila la I nak ada anak sendiri ni??? ish-ish

Mon Mar 20, 09:53:00 PM GMT+8  

Post a Comment

<< Home